טיסה מנתב"ג לטורונטו נחתה בגרמניה בגלל כלב

חיים הלר 2 Comment on טיסה מנתב"ג לטורונטו נחתה בגרמניה בגלל כלב
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

232 נוסעים נאלצו לשנות את מסלול טיסתם ולנחות בגרמניה בגלל חשש שכלב יקפא למוות.

הסיפור המוזר התרחש בטיסת אייר קנדה שיצאה מנתב"ג לטורנטו. על סיפון המטוס שהו 232 נוסעים כשבתא המטען של המטוס שהה גם כלב בולדוג צרפתי כבן שבע.

במהלך הטיסה הבחין טייס המטוס כי מערכת החימום בתא המטען של המטוס אינה מתפקדת כראוי. בשגרה אין בכך כל בעיה, אולם מאחר שהטייס ידע כי בתא המטען שוהה כלב הוא החליט להנחית את המטוס בפרנקפורט שבגרמניה ולהציל את חייו של הכלב על מנת שלא יקפא למוות.

"המעלות צונחות בחללים השונים של המטוס בגבהים שאליהם הוא מגיע", הסביר דובר חברת התעופה, פיטר פיטג'רלד. "כמובן שליקוי במערכת החימום שבתא המטען לא מחייבת התייחסות מיוחדת בדרך כלל, אך בטיסה הספציפית הזו היה בעל חיים באחד התאים ובשלב מסוים התעורר חשש ממשי לביטחונו בתנאים הללו".

לאחר הנחיתה בגרמניה הורד הכלב מהמטוס והועבר יחד עם בעליו לטיסה אחרת.

"אנו מודעים לאי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו, אבל התגובה הגורפת לעיכוב זכתה להבנה מצד כל נוסעי המטוס", הוסיף הדובר. "ברגע שהנוסעים הבינו כי הסיבה לנחיתה הייתה בעל חיים שהיה נתון בסכנת חיים – איש לא הביע מורת רוח מכך".

למעלה משעה ארך העיכוב בטיסה, ועל פי ההערכות עלה העיכוב לחברת התעופה למעלה מעשרת אלפים דולר, אולם המקרה גרם לפרסומת חיובית מאד לחברה כאשר בכלי תקשורת מובילים בעולם כמו ה-BBC NEWS ובCNN סיקרו באהדה את המקרה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הלוואי שיתייחסו אלינו לפחות כמו שהתייחסו לאותו כלב…